DUBBELT UPP

Publicerad 2014-10-24 07:03:56 i Allmänt,

Min torsdag blev genast mycket bättre när jobbdagen va slut och mitt lönekontor ringer och frågar om jag tyckte att jag fått lite pengar?! Guld till dom att dom ens ringer upp ✨ (bytt mellan anställningar) Så en större lön än jag fick idag dyker in nästa fredag också woho. Äntligen min tur att få slänga in i sparkontot.


Var alltså på super humör hela kvällen så började med god mat och tände ljus överallt innan min man dök upp efter att ha jobbat över igen stackarn, men pengarna rullar som de ska nu 😉

Idag är de fredag äntligen 👏 Lön också för den delen och ikväll har vi AW med jobbet på O'Learys i Märsta. Oxfilé och bowling står på menyn yäh. Tror de kommer bli trevligt, alltid roligt att träffad och inte tänka jobb. Ha en trevlig fredag allesammans 💟

Super nöjd tjej påväg hem igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela