DEN SOM VISKAR HAN LJUGER

Publicerad 2014-10-13 12:13:34 i AllmÀnt,

Tjenare bloggen 🙋

DĂ„ va de mĂ„ndag igen och hĂ€r sitter jag pĂ„ jobbet frusen och mystrött som jag brukar sĂ€ga. MĂ„ndagar Ă€r alltid vĂ€rst sĂ„ kommer kĂ€nna mig grym om jag tar mig till passet bodypump ikvĂ€ll. đŸ’Ș Det dĂ€r men PT passar inte min budget nu, bortförklaring eller inte jag Ă€r Ă€rlig iallafall och tĂ€nker inte ge upp tanken att trĂ€na. SĂ„ ska försöka ha 3-4 ggr i veckan som vardag MĂ„n-Tors t ex. De mĂ„r kroppen bra av. 💁

Hade annars en skön och lugn helg hemma som bestod av vĂ€nskap, shopping och familj 💗 De kĂ€nns bra att Ă„ka hem igen nĂ€r man trĂ€ffat dom man tycker om, dĂ„ klarar jag mig en stund.

IgĂ„r Ă„kte jag och min man hem lagom tid sĂ„ att vi fick en helkvĂ€ll hemma. SĂ„ mycket kĂ€rlek som ingen nĂ„gonsin kan Ă€ndra pĂ„ 💏  

Puss pÄ er och en bra helg.











Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela