CIRKELPASS

Publicerad 2014-10-08 14:55:40 i Allmänt,

God eftermiddag får vi säga idag 🍁

I timme kvar på denna jobb onsdag! Gött. Längtar faktiskt till ikväll för igår va nämligen jag och dennis på gymmet 💪 Trodde ni inte va? Dock vet jag inte vad jag tyckte men man är väl för van med sina gamla rutiner så city gym saknas måste jag säga 😋 Ikväll ska vi dock prova ett utav alla pass och de tror jag stark på. Då måste man köra på och sen att vi gör de tillsammans är ju toppen 👊 

Just nu sitter jag och smygkikar lite i min äldsta blogg som jag har kvar, tack och lov 🙏 6 år av minnen så känner mig blandad med känslor just nu. Så många minnen så jag vill skratta och gråta samtidigt, en dag jag har tid ska jag iallafall dela med mig av bilderna😅

Skönt med helg snart igen - ha de bra 💟

Lilla skitungen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela