VÄNDER VECKAN

Publicerad 2014-11-05 15:32:43 i Allmänt,

Sitter här och äter mitt lilla mellanmål, inte så stort men lagom för mig som aldrig ätit mellanmål förut 🙆 Vilken skillnad de gör med tröttheten eller ja hungern.. Äter halv tolv-tolv och är inte hemma förens 18 och sen ska man laga maten också, de blir några timmar utan energi så ska ha mellis som ny vana. Just nu när jag börjat träna också då är de superviktigt för jag ramlar ihop annars.

De känns bara positivt allt de här runt träning och lite bättre matvanor, förutom träningsvärken så känner mig allmänt taggad, pigg och energifull 💪 Nu va de bara en gång än så länge men inbillar min hjärna sig detta så är de bara positivt =)

Nu får jag snart åka hem, idag blir de vila och tagga till gym imorgon igen. Taggar även till fredag då jag får finbesök hihi 💟 puss på er och livet



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela