VÄGER UPP VARANN

Publicerad 2014-11-16 22:34:39 i Allmänt,

Då var denna helg slut och vi ligger nerbäddade redo att säga godnatt ✨

Ville bara kika in och säga godnatt här, hoppas ni också haft en bra helg. Vill också berätta senaste nytt i vårat liv: Vi ska nämligen sälja vår lägenhet 👏 Förhoppningsvis med en härlig vinst också. Alltså får jag fira min jul hemma (vilket inte gör mig något alls) och vår resa får bli i sommar istället. Känns klokare och bättre. Som sagt vi var ju faktiskt i Thailand en hel månad i år 😊

Glömde nämligen säga de efter mäklaren va här, har även haft en härlig helg med min kära så tanken slog mig inte förens nu. Igår blev de ingen bio efter kalaset men Basse & Alice kom hit och tittade på fotboll ⚽️ Mysigt va de och roligt med främmande. Idag blev vi upp och Dennis säger, idag ska vi shoppa! Har aldrig hänt så jag blev glad och följde genast med 💁 Han hittade massor av fint medans jag lät honom göra sitt. Jag fick iallafall äntligen med mig ett par stövlar som jag suktat efter 😍

De va väl de senaste, jag må va en planerare men vara impulsiva kan vi med. Sen säger jag inte högt att de stressar mig till tusen men hey det har ju gått suveränt än så länge ☝️ Man måste våga lite - nu kör vi. Godnatt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela