VAD SNACKAR DU OM

Publicerad 2014-11-04 21:13:04 i Allmänt,

De slog mig just att jag släppt lite på de här med sociala medier, min instagram uppdateras väl var tredje helg och i Facebook tittar jag knappt längre☝️ Är det nu man har blivit vuxen och livet inte erbjuder lika mycket fest och egobilder? Haha working 9 to 5..

Nej istället för fest så var Sandra på gymmet idag 💪 Grymt stolt att vi klivit över den tröskeln. Sen att Michaela inte alls va den jag trodde när de kom till träning gjorde ju saken mycket bättre.. tror jag. Jag lägger allt i hennes händer nu så får vi se om de blir andra bullar denna gång 😉 Styrka är de som gäller iallafall och jag dog nästan idag. Men bara nästan =)

Imorgon är det redan onsdag!! Grymt ska krypa ner nu och kanske blunda lite.. de är ju fotboll på tvn 😆 Pusss<3

Här har vi senaste "fest-selfien" så nästan dax att göra sig vacker snart igen bara för att. Hehe godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela