TA MIG TILL PALMERNA

Publicerad 2014-11-12 08:23:09 i Allmänt,

Godmorgon, vart f*n är vintern?! Är de mitten av november alltså jul om cirkus en månad då vill jag fasen ha vitt på backen ❄️ Hjälp till att önska vitt ute.

Förutom att klaga på vädret så sitter jag här på gott humör, känslan av ett grymt träningspass igår sätter sina spår på en gång =) I sinnet alltså. Har med mig kläder idag igen så hoppas Mikaela kan annars får de bli en timme kondition för mig idag.

Imorgon kommer en mäklare till oss! Ska bli grymt roligt och få veta vad vår lägenhet är värd efter bara sådär 4-5 månader i den 😉 Upp har dom stigit sa mäklaren i telefon iallafall, om vi ska sälja nu om en månad eller i sommar de får vi se vi börjar såhär 👍 Närmast som sker just nu är att åka till ett varmt land med mannen jag älskar mest. Puss💙

Snart ett år sen, här kändes de bra och det är första målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela