MAN KAN VÄL ÄNDRA SIG

Publicerad 2014-11-10 17:27:37 i Allmänt,

Påväg hem, då kan vi checka av måndag ✅

Är faktiskt inte så trött som jag trodde, ångrar lite att inte träningsväskan åkte med.. Men men imorgon är de träning med Mikaela så antar att jag får äta upp mina ord. Har fortfarande lite ångest över helgen, tror de är känslan av att jag måste börja om på nytt då jag kände mig bra hela förra veckan 💪 Alltså med tänket, träningen och maten. Usch kommer aldrig nå mina mål känns de som just nu. Ångrar såklart inte de roliga vi hade i helgen.

Känner bara för att svettas och tappa några kilon på vågen istället. Tar detta på allvar från och med nu och avstår från fest fram till julafton åtminstone☝️ Vill bara träna och må bra, sen när jag väl börjar få in flåset och kanske ser resultat då kaaanske en vinkäll händer men som jag känner nu nej. Måste börja lyssna på mig själv och inte andra - alltså inte svårövertalad (för stunden så ångrar jag mig) 😅

Nej hem och städa undan efter helgen bravader, PS jag saknar min mamma💛

Mage bort rumpa dit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela