JULÄLSKAREN

Publicerad 2014-11-06 16:53:41 i Allmänt,

Och så va de bara fredag kvar på denna jobbvecka 👏 Sitter på pendeln påväg till ett träningspass med Michan 💪 Har fortfarande sjuka träningsvärken men de enda som hjälper är väl mer träning.. Jag är taggad 💁

Ser ingen snö ute längre, imorse kom första snön till oss ⛄️❄️ Fick sådan julkänsla och ännu mer när jag tänker på att jag faktiskt bor i huvudstaden nu under vintern. Stockholm blir nästa som min "Jul-i-Newyork-dröm" 🎅 Längtar tills julskyltningen drar igång ordentligt, dofterna, skridskoåkning i Kungsträdgården och framför allt till julmarknad i gamla stan. Och den varma chokladen 😙 Ja listan kan göras lång för en som ÄLSKAR julen. Längtar tills jag får en egen familj att göra samma traditioner om och om igen med. Denna tid får mig faktiskt att sakna att jobba inom handel. Julhandeln är den bästa.

Aja nog om julen för lika många som älskar den hatar den. Jag ska njuta iallafall, får se om vi är utomlands dock men hinner innan 🎄🌴 På tal om utomlands, struntar i gaveln för tillfället och fyller på med kuddar istället. Den som spar han har, resa är nästa sparmål.

Nej nu har jag inte tid med er längre, Love 💗




Ännu en gång- sådant här får mig att bara att le och känna, ja han är min andra halva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela