FRIENDSHIP ARE LIKE STARS

Publicerad 2014-11-03 20:30:37 i Allmänt,

Poff så var måndagen snart slut. Tackar för de och blickar framåt i veckan, klarar man måndagen då är det bara och köra på 😉 Dock skulle jag kunna ge upp nu och stänga mina gröna men hey här ligger jag med mitt limevatten och tittar på matprogram när vår middag va lax och sallad 💪

Ni vet när man bara bestämmer sig? De har jag gjort nu och ge gäller att göra om och göra rätt. Börjar med ett gympass imorgon med Michan och bara det känns förjävla bra! Men får inte gå för hårt och fort fram för då ger jag upp. Kom jag på sist 😎 Man blir inte smalare efter ett träningspass bara så att ni vet. 

Och nu kan jag somna gott efter ett pratfullt samtal med min andra halva 💟 De finns inga ord för dig och din personlighet, inte ditt utseende heller för den delen din snygga jävel ➡️ I vått och torrt. Dig har jag långt där inne.



Kommentarer

Postat av: Beccci

Publicerad 2014-11-04 06:10:19

Världens bästa tjej är du, som förtjänar allt & lite till ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela