FITNESS24SEVEN

Publicerad 2014-11-27 15:03:51 i Allmänt,

Vilken härlig dag typ så tänkte jag när jag vaknade 04 imorse, inte ens trött då längre så de är inte så jobbigt som jag trodde =) Bästa pluset att jag slutar 14.30 också. Till skillnad från igår då hade jag en skit eftermiddag med bitterhet (lingonveckan) som gjorde att jag bara ville skita i allt ja ni förstår nog 😉

Tur att man kan övervinna sig själv, ska ta ut ilskna jag inte hade igår på gymmet idag istället! Så jävla sugen på att låta fettet svettas mm taggad💪😏 Dagen i sig har bokstavligt talat flugit iväg, var själv idag för första gången och de här ska nog gå vägen. Skönt att de är fredag imorgon iallafall så jag får vila upp mig och tagga en ny vecka helt ensam som "handyman" haha.

Vår lägenhet ligger ute på blocket nu så snart börjar försäljningen förhoppningsvis 👏 Visning nästa helg så efter de hoppas vi såklart på en affär men man vet aldrig. Nej nu ska jag lägga upp en träningsplan sen väntar taco-torsdag hemma framför ph (blir försent för mig att se när de går) Puss på er och livet.

PS min pojkvän äger, i alla väder 💟

Haha så dålig på att fota nu förtiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela