EFTERSOM JAG ÄLSKAR ATT DELA MED MIG..

Publicerad 2014-11-19 11:06:18 i Allmänt,

När jag tycker något är bra så älskar jag att dela med mig av de. De kan vara allt ifrån mat, bak, kärleken i mitt liv, teknik, appar ja ni förstår grejen. Så tänkte va snäll och tipsa ett recept till er. Jag själv har i alla fall nada på mattips annars.. Dennis har börjat kolla på mitt kök som går på tv4, så igår testade han att laga:
 
 
Det blev supergott och perfekt som vardagsmat, eller kanske när tjejerna kommer över. Jag åt gärna fler portioner och jag längtar redan till lunchen! Och för er som känner mig, ja jag har börjat äta liite lök i maten dock riven än så länge. Yey många vuxenpoäng i ett och samma inlägg. Smaklig måltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela