DET ENA OCH DET ANDRA

Publicerad 2014-11-24 21:13:45 i Allmänt,

Klockan slog just 21 och jag ligger redo i sängen, 04.00 ringer klockan imorgon och i nästan två veckor nu 💁 Blandade känslor över de men slutar ju mycket tidigare och en erfarenhet är en erfarenhet☝️Det är mycket nu iallafall den saken är klar. Även mitt huvud sa till idag usch vilken huvudvärk jag gått med.

Vår mäklaren va hos oss i morse och fotade vår lägenhet med, ska bli kul och se hur de ser ut sen. Snart kommer den ut för er nyfikna jäklar =) Hoppas någon köper nu bara, fick ett nytt lånelöfte idag med och de kändes 'catching' 💪 Blir att börja gå på visningar nu så att vi har ett hem sen också.

De är mycket som händer nu och mycket vi vill, ena dagen lockar en resa nu också mitt i allt 🌴 Tar de lite som de kommer men att ligga på en sandstrand med sin älskade på ena sidan och en kall dryck på andra kan få en att tänka om och om. De blir inte lättare när jag jobbar inne på Arlanda nu kan jag lova 😊 Vi får se sen vi båda är ju ledig så hittar man en billig flygstol och flytt inte stör då flyger vi till palmerna.

Nu babblar jag sådär igen, måste sova och sluta prata. Puss och godnatt fina ni 💟



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela