VI ÄR BARA MÄNNISKOR

Publicerad 2014-07-08 21:07:11 i Allmänt,

Gokväll vänner 🌸

Ligger ren & fräsch efter en dusch med världens bästa inpackning som jag köpte hos senaste frisörbesöket 👍 Kan visa vilken senare. På tal om fräsch vore dock skönare om man kunde få känna sig det längre än 1 timme men vi bor i en plåtlåda kan man säga så ni kan ju tänka er.. De ger lite irritation och dålig sömn men snart hoppas jag vi får nyckeln till vårat nya hem💗

Mår annars toppen, känner mig lättad i kroppen men vet inte över vad. Har några tankar och funderingar men man behöver inte alltid dela med sig. Något vi pratade om i helgen, jag kanske verkar öppen här men även jag har så mycket mer att säga egentligen. Men man lär sig att ibland vara tyst. Jag kan istället dela med mig av tre öppna tankar jag har. Jag är rädd för att förlora den person jag älskar mest. Min andra halva. De finns fortfarande tjejer utan värdighet  som hoppas på att en kille ska följa med hem om man tjatar om de. Min pojke. Jag hoppas att aldrig behöva se honom lämna eller att jag behöver lämna. Inget jag tror kommer hända men jag ljuger om rädslan aldrig slår mig. Jag älskar dig D.

Mina två andra lite roligare tankar eller vi kan säga mål är att jag vill jobba mig upp till en fastanställning tills nya året. Jag tänker också ha en kropp jag inte tänker dölja nästa sommar med en rumpa som jag aldrig haft. Allvarligt. 😄 Kände för att dela med mig lite av mina senaste tankar, nu ska jag krypa ner bredvid min älskling framför fotbolls VM. Puss och godnatt från oss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela