NY TRADITION SOMMARFEST

Publicerad 2014-07-28 09:17:43 i Allmänt,

Usch vilken seg och tråkig måndag, den började ju perfekt när jag upptäckte att min badge inte va med... De är alltså vårat tillträde in till jobbet, här är de säkerhetens säkerhet 😒 Fick alltså ta bilen över till arlanda, hitta en parkering där och sen ta mig in i terminalen för att få en tillfällig. Tur att man tog bilen annars hade jag börja gråta. Jaja nu sitter jag iallafall här på kontoret. I jeans. När de är 30 grader varmt 😙

Annars är jag inte bitter. Har haft en underbart bra helg med släkt och vänner 🌸 I fredags krigade vi på i lägenheten och sa hej hemma hos pappa. Lördagen bjöd på sommarfest hemma hos Michaela & Nicklas. Fyrkamp, grillat och alkohol ute i världens hetta ☺️☀️👍

Igår slappa vi bara, storhandla och drömde oss bort på ikea. Vill.bli.klar.nu 👏 Idag åker jag till lägenheten efter jobbet och ska försöka göra de hela veckan ut. Hoppas ni haft en trevlig helg 🌸 Tagga en ny vecka! Pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela