IM GONNA MARRY YOU ANYWAY

Publicerad 2014-07-17 08:15:13 i Allmänt,

Igår va en bra dag 🌸 Fick äntligen våra efterlängtade nycklar till vårat första egna hem som vi ska skapa våra minnen i. Känns helt otroligt efter alla år med denna man att vi idag sitter här, i huvudstaden, kärare än igår och nyinflyttade i en lägenhet som vi kämpat för. Ja ibland måste man säger vissa saker högt så att man hör sig själv och verkligen förstår. Jag fick ett sms igår från en fin vän jag hade mer kontakt med i skolan. Hon skrev hur glad och stolt hon blir att se hur jag har lyckats med faktiskt dom drömmar jag satt och tjatade hål i huvudet på henne under rasterna och jag kunde inte sluta le. Tack för det<3

Med detta inlägg vill jag bara sprida lite hopp och lycka om att fortsätta kämpa och följ era drömmar. Vart dom än för er 💗 För jag är lyckligare nu.



Du kan göra mig galen, arg, glad, tokig, fånig, kär, snäll och också till världens lyckligaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela