HOME MAKE OVER

Publicerad 2014-07-22 22:03:43 i Allmänt,

Gud vad sent jag somnar varje kväll nu för tiden.. Klockan är snart 22 och här ligger jag inte allt för trött 😌 Smällen kommer på mornarna men dessa två dagar har bara rusat förbi så egentligen klagar jag inte. 

Idag åkte vi till lägenheten efter jobbet, en lön behövs egentligen för att börja ordentligt så erkänner att de va för att vi behövde tvätta 😅 Lyckades såklart göra grannen förbannad (en halvtimme över) så så bra gick de första gången vi vistades där.. Har fan inte släppt de än för hon va så jädrans dryg och jag gjorde det verkligen inte med flit trodde jag hade koll. Nytt för mig det där med ett lås vid sin tid.. Aja livet går vidare Sandra men du kan nog glömma ett hej från henne i fortsättningen 🙋 Tror iallafall hon bor i andra porten.. 

Annars så slet vi bort ena delen i köket och man ser redan vilken skillnad de gör i plats ☺️ På fredag hoppas jag få iallafall sovrummet klart men vi får se. Nu måste jag krypa ner och försöka sova - pusss <3

Som ni ser på de två sista bilderna så ska de öppnas upp där. Va en bänk och hyllor men vi vill ha öppet. Även bilden ovanför dessa där gardiner hänger där ska de stängas igen 👍 spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela