FOREVER IN MY HEART

Publicerad 2014-07-24 10:54:25 i Allmänt,

Vilken härlig dag 🌸 Redan när jag vaknade skuttade jag upp med bästa humöret, fast vi satt ute på pappas balkong jätte sent igår kväll. Idag är en dag full av kärlek. Ni som känner mig vet ju hur fnissig och överdriven jag kanske blir jag vet inte 😌 Idag är det iallafall två år sedan Dennis sa orden till mig, i hans soffa efter en middag.. Vill du leva med mig i resten av mitt liv? Sen den dagen har det varit vi på riktigt. 2 år fulla av kärlek, otroligt många minnen och ett år av lärdom inann dessa två. 💗

Jag behöver förmodligen inte skriva mer om de utan ni vet min kärlek till den mannen. Jag kommer iallafall skriva att jag älskar honom mer än allt. Föralltid. De kommer firas ikväll med räkbåten i skärgården. Jag längtar så. Lite som en tradition då vi gjorde samma sak i Västerås förra året ⚓️🍸 Vädret kan ju inte bli bättre heller så tror på en underbar fin kväll. Ett hemligt stopp ska vi också göra inann vi kliver på båten men det får ni se här sen, tihi en sak på min "bucketlist" ska gå i uppfyllelse.

Hoppas ni får en härlig sommardag☀️De kommer iallafall jag ha med min man 💗




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela