BONITA PRETTY LADY

Publicerad 2014-07-20 11:35:20 i AllmÀnt,

Godmorgon bloggen 👋 Ligger hĂ€r med mina tvĂ„ fina gĂ€ster. Den ena hĂ„rigare Ă€n den andra. men sĂ„ mycket kĂ€rlek tihi 🌾 Jag skulle nĂ€stan kunna vĂ€nja mig sĂ„hĂ€r men jag ljuger om jag sĂ€ger att inte saknar min babyboy, jag saknar honom sjukt mycket de kĂ€nns som om en del fattas av mig hela tiden 😌 Men ikvĂ€ll sĂ„.

Har iallafall haft en underbart bra helg. Inga mĂ„sten, bara vi och ingen stress 😙 De har varit PLL maraton, kĂ€rleksfilm, matlagning, sommardag ut vid sjön, vinkvĂ€llar, snack om livet stora frĂ„gor (sĂ„klart) hamnat ute pĂ„ stureP och trĂ€ffade Danne efter flera Ă„r och hĂ€ngt i mitt fönster har vi gjort. FĂ„r inte glömma alla dippskĂ„lar som stĂ„r tomma. Kort och gott en bra helg med allt för mycket gott 😘 Nu ska vi slĂ„ pĂ„ en film och Ă€ta frukost, kĂ€nner lite för bakis-Ă€ta-allt idag. (Hehe) Puss ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela