VILL VARA PÅ TUSEN STÄLLEN

Publicerad 2014-12-08 18:33:59 i Allmänt,

Hejsan hoppsan 💃

Hela min vecka är redan fullspäckad dag för dag, tänk va fort veckorna går och vi ska inte snacka om helgerna.. Önskar kunna träffa alla samtidigt men eftersom de flesta jag umgås med inte är inte med varandra så vore kloning ett bra alternativt för mig ibland 👍 Saknar er alla och ännu en gång vissa behöver man inte se varje dag utan man vet vart man har varandra ändå<3

Tänk att de också snart är ett nytt år.. Men de spar vi lite tankar om ett tag =)

Angående veckan min, imorgon ska jag träna och äta någon kvällis med Michaela, älskar hur nära vi blivit 💟 Onsdag ska jag till frisören finally, kom ju på att vi har julbord på torsdag 🎅 Okej behöver ju inte ta hela veckan utan godkväll hoppas ni får en kick ass vecka! Puss

Bjuder på en fin bild på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela