UPP OCH NER NER OCH UPP

Publicerad 2014-12-15 16:18:45 i Allmänt,

*
 
Jag har en konstig känsla i kroppen och jag kan inte få fram vad det är, den kommer och går. Kanske känner jag mig allmänt ensam och tvivlande. Kanske stressad, Jag vet inte för de låter ju superkonsigt när jag vet vilka fina människor jag bryr mig om och har. Jag menar titta min vackra kille? Ska sluta spekulera högt men ibland får man vara lite vilsen i själen. En tankspridd jäkel med andra ord, mår super bra annars de gör jag verkligen =)
 
Jag är i alla fall på gott humör och nöjd över vart vi har tagit oss, ensamma eller inte. Nu vill jag bara åka hem och krypa ner i soffan med min man. Måndagar är somsagt den dagen som jag bara vill ha avklarad för därefter flyger veckan fram. Så idag ska jag göra INGETING. Fick just ett samtal ifrån Älskling i skrivandets stund och vi har ett bud så nu återtår de och ser hur de slutar. Vi är lite 50/50 om vi verkligen ska släppa den än, jaja trevlig måndag på er ♥ Ps. Tycker om er som tycker om mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela