KAOS I SJÄLEN

Publicerad 2014-12-11 07:02:00 i Allmänt,

I år är nog min "värsta" juletid. De finns ingen snö, inte ens lite vit frost kan vi få på backen så att känslorna verkligen trillar dit.. Jag har ett kaos i mitt huvud som gör att jag inte njuter som jag brukar just för att vi i år ska åka bort. Eller? 😌
 
När jag inte har mina biljetter i handen och vet att då och då ska vi dit och dit så stressar de mig, jag är en en stor blandning av spontanare och planeringsfreak och tyvärr tar min planering över lite i detta läge 🙋 Jag vill inte önska mig något för hallå jag ska ju bort? Eller? Jag kan inte köpa något för jag ska ju bort? Eller? Snacka om fel tid att vara spontan känner jag nu 🙊 Men sen bollar jag med mig själv, vi är lediga så pass länge så kommer en resa ja men åk. Resa bör man så länge man kan, avkoppling och värme. Julen finns kvar. Denna är ju ändå nästan redan förstörd 🎅 Vilket som så vill jag ändå ha lite jul med nära & kära när vi kommer hem. Om vi åker alltså 😉 ssuuuck
 
Ikväll ska jag iallafall på julbord så lite jul får jag allt - Puss / ett spontant planeringsfreak
 
In love with my new hair! Rödbrun ofcourse

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela