HEY MITT VINTERLAND

Publicerad 2014-12-18 15:42:41 i Allmänt,

Hej igen, så himla roligt att sist jag skrev va de solsken och jag nämnde våren och nu sitter jag här överlycklig med tjock vit snö utanför fönsret. (iallafall i Bromma) Tar tillbaka allt som har med inga julfeelings och göra för nu sitter jag här redo att gå in för julen. Vi har nämligen diskuterat och konstaterat att de inte blir en Thailands resa x2 i år. De finns inte så mycket kvar helt enkelt sen kostar de onödigt mycket =) Innerst inne gör de mig ingenting så nu kan jag tänka som man ska denna tid. Dock blir de att fixa klappar snabbare än kvickt! Ska planera efter jobbet hur vi gör men vi har varannat år med våra familjer så tyvärr kommer jag inte få träffa alla.. De blir så när vissa ska bort eller inte bor i samma städer. Jag är bara glad att jag får vara hemma, ta det lugnt och njuta av julen ♥
 
Ännu gladare är jag att få träffa fina vänner, nu har jag äntligen lite mer tid på mig så ska allt hinna sno med mig några kramar hem. Även festligheter, bara mysa och snacka skit längtar jag sååå till. Har inte festat till de på 6 veckor så kanske dax att damma av röven på dansgolvet! Tänker på Becca som får lida när vi pratar i telefon, ibland förstår jag inte hur det kan gå så fort. Måste tvärbromsa mitt i samtalen :') Ska bli skönt att få träffa henne in real life istället så hon kan slå till mig om jag ska vara tyst. Ja jagg har att göra helt enkelt, och mormor jag kommer att krama dig också ;) <3 Puss allesammans





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela