BÄSTA PLATSEN I VÄRLDEN

Publicerad 2014-12-01 21:39:57 i Allmänt,

Det finns fan ingen bättre plats än sängen! Efter en hel dag i full fart sätter (lägger) jag mig för första gången idag sen jag kom hem =) Stoppade nämligen i hörlurarna när jag åkte hem vilket va allt för länge sen.. Resultatet blev kick ass energi så sprang upp och ner till tvättstugan sjungandes medans jag rensade garderoberna våra 🎶 Körde ett halvdant tap out pass också mitt i allt och likaså kvällsmaten 💪

Nu stänger jag mina gröna och hoppas att min man också kommer och gör de snart 💁 Vare sig jag är trött eller inte så försöker jag krypa ner och varva ner denna tid nu när klockan ringer tidigt. Så ni vet tänkte jag ;-) Ny dag imorgon - Puss & godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela