ANDRA ADVENT HELGEN

Publicerad 2014-12-07 16:53:50 i Allmänt,

Hejsan vänner.

Sitter i soffan och tittar på ensam hemma 3 som är en av dom bästa tycker jag =) Har storstädat också inför vår visning idag så de dofter gott och ljusen gör de så mysigt. Helger i sig <3 Har visning imorgon också sen får vi se. Är juletider också så kan göra de svårare men sen finns de annat som väger upp också. Håller tummarna iaf.

Har haft en mysig helg hemma med min man 💟 Idolfinalen i fredags (nervös AB) men den va super bra! I lördags va jag i bromma blocks och köpte lite inför visningen, hittade även några tröjor och lyckades tajma in blondinbella som signerade sin nya bok babyboost. När hon ändå va där så köpte jag mig en, hon skriver så himla bra så ska bli roligt och läsa hur hennes nya kapitel i livet startade. Den verkar så ärlig 👍

Lördagskvällen spenderade vi i biosalongen framför dum dummare 2 och jädrans vad jag skrattade haha alltid Jim Carrey 😅 idag har vi varit och ätit på arga snickarens restaurang, sådant här jag älskar med Stockholm de finns såå mycket roliga saker. Gott va de också 😉 Nu tar vi kväll och imorgon är jag tillbaka i växeln. Hoppas ni haft en trevlig helg 💃 Bara två veckor kvar nu till ledighet puss.







Hur fin är han inte? Min.


Här hittar ni mig hela kvällen och Dennis håller på med hans goda nya rätt. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela