42 KVADRAT

Publicerad 2014-12-14 16:08:49 i Allmänt,

Tjenare, ni skulle se oss just nu (pyjamasen är fortfarande på 🙊)

Har verkligen haft en skön helg med chillmode, idag börjar jag dock känna mig varm men jag hoppas att de är pga av alla ljus jag vill ha tända för det där extra mysiga ⭐️ Just nu tittar vi på innebandyn, VM och allt då kan man ju iallafall låtsas =) Har bara degat idag med taco resterna från igår framför en film. Får lite panik över att vara inne en hel dag de kan jag erkänna, tar mig kanske en promenad ner till Ica alldeles strax bara för att få lite luft och så kanske en B&J får följa med när jag ändå är där ;-)

Kvällen såg nästan densamma ut igår, åkte dock in till Kungsträdgården igen för att mysa vid den mysigaste julmarknaden och stora skridskobanan ❄️ Tanken var att åka lite men de va så lång kö så vi tittade på, åt en korv och lyssnade på julmusiken. 🎄 Somnade i soffan gjorde vi också senare efter gott och film. Ja ni hör ju vilken slapphelg, nästa och sista veckan innan julledigheten väntar nu 👏 - Pussss💗









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela