VARDAGSMAT

Publicerad 2014-08-19 11:25:56 i Allmänt,

Andra dagen på denna vecka, känner mig redan trött och slut 🙋 Måste vara de mörka vädret och de enformiga dagarna.. Märks klart hur lat man eller ursäkta jag har blivit. Finns ingen ork och speciellt inte till att måla/slipa, usch. Är bara och bita ihop iallafall vilket vi gjorde igår så nu är målet att vara klara till helgen, får se hur mycket vi flyttar men innan september bor vi där 👍😄

Sitter och kollar lite soffor på blocket, velat länge nu på hur jag ska göra med lägenheten men eftersom vi vill ha större inom en snar framtid så vill jag inte lägga helt onödiga pengar på t ex en liten soffa så kom på lösningen att en billig liten för duga 😉 Kommer alltså försöka inreda så gott de går men detta är bara början, nästa gång blir de en färdig renoverad 3a med uteplats eller balkong och då jädrans.

Har egentligen ingenting att skriva om eftersom vi gör samma saker, men vill inte glömma bort er så ett hej fick ni iallafall 🌸 Ikväll vill jag också se på tv men vi har ju knappt tv eller internet.. Aja kanske får se idol om jag har tur -Puss.

Idag är Sandra tlött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela