VÄNSKAP

Publicerad 2014-08-08 12:56:43 i Allmänt,

Hello my friends, family and the weekend 🌸✌️

Underbart med fredag som alltid, fast vi försov oss så hann jag precis inann växeln öppnade 💪 Dagen känns så gott som över för tiden bara springer förbi. Snart blir det fika för Malin som lämnar oss idag 😒 Lite jobbigt måste jag säga eftersom jag är expert på att fasta mig vid folk. De kommer suga rent utsagt att sitta själv här.. Men jag önskar henne all lycka till i framtiden och vi kommer ses de är jag säker på om inte annat på snap 😘

Efter jobbet blir de fort hem som vanligt, vet inte vad som är vad längre men snart lugnar de sig. Brukar alltid säga att sommaren är över efter medeltiden så då blir de mer rutiner och helger här hemma också så man får lägenheten klar någon gång ☝️😉

Alltså medeltiden är igång i Arboga. En tradition för oss därifrån men börjar tröttna lite kalla mig gammal men de va roligare förr.. Men dansas ska de göra och träffa fina vänner så tror på en trevlig helg 😊💗 Hörs mer i helgen pusss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela