VÄLKOMMEN HILDA

Publicerad 2014-08-04 11:16:02 i Allmänt,

Hej 👋 

Måste börja detta inlägg med något underbart, vaknade av ett sms med en bild på världens gulligaste lilla tjej 💗 Hilda är nu i världen och så himla söt är hon. Stort grattis till Emmie & Hannes som blivit tvåbarnsföräldrar, längtar tills jag får gosa och snuffa 😚

Nu sitter jag på jobbet och gör fortfarande ingenting. Internet är nere så vi kan inte göra ett smack så spel och blogg är min måndag full av 😗✌️ Va himlens trött när jag vakande idag så de va tacken från ovan. Dagen försvinner ju så nu är de snart lunch och efter de hoppas jag faktiskt på lite arbete.

Idag blir de raka vägen hem för sysslor som måndagar bjuder på. Efter denna helg skulle mat och sen en film i sängen vara något efter jobbet, vi får se hur svårövertalad mannen är 😘❤️ Ha en bra dag



Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2014-08-04 14:23:51

STOR PUSSSS på dig, underbara vän. Är sååå glad att du finns i vårt liv 💗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela