SNABBT OCH GOTT

Publicerad 2014-08-17 17:14:45 i AllmÀnt,

Hej, hoppas ni alla har haft en bra helg 🌾 

Min har varit lugn och skön för en gĂ„ngs skull.. Fast "rest" har jag gjort som vanligt men bara över en natt denna gĂ„ng :] Grabbarna skulle komma upp över helgen egentligen, sĂ„ hade myskvĂ€ll hemma hos pappa i fredags för att inte vara i vĂ€gen. Mysigt att trĂ€ffa honom ibland ocksĂ„<3 

IgĂ„r skulle pappa & Veronica hem till Arboga sĂ„ dĂ„ passade jag pĂ„ att snĂ„la skjuts. Trodde somsagt att grabbarna skulle hĂ„lla pĂ„ i lĂ€genheten, dom bangade. SĂ„ en stor puss till min Ă€lskling som har gjort sĂ„ mycket helt sjĂ€lv i helgen, nu blir det förmodligen inflytt i veckan 👏  Jag fick iallafall en mysig lördagskvĂ€ll med rĂ€kor/ost och PLL hemma hos becca. TrĂ€ffade Ă€ven Julia och c/o pĂ„ hantis för att sĂ€ga hejdĂ„ till henne. En full kim fick vi ocksĂ„ in snubblandes inatt. Lagom tjejhelg kĂ€nner jag. Jag och becca Ă€r sĂ„ "duktiga" och spar PLL avsnitt sĂ„ att vi kan se fler Ă„t gĂ„ngen och tillsammans. SĂ„ jĂ€vligt jobbigt men vĂ€rt. Nu fĂ„r jag vĂ€nta tvĂ„ veckor tills nĂ€sta "maraton". 

Är redan hemma igen sĂ„ ska köpa middag, min nya smakupplevelse (BJ peanutbutter😍) och sen titta pĂ„ en film med min Ă€lskade. Puss frĂ„n mig till dig💋

Underbara Malin kom in och jobbade med mig i fredags, Ă€nnu en dag full av skratt & tĂ„rar. Vi testade Ă€ven froyo villet var grymt gott ☝ Behöver inte nĂ€mna vĂ„r bot pĂ„ 900kr utan hur man bara vill skaka pĂ„ huvudet Ă„t oss tillsammans 😘
Ännu en smaskig upplevelse, jag dog.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela