KORT VECKA

Publicerad 2014-08-27 06:42:54 i AllmÀnt,

Hej bloggen 🙋

Denna vecka har gĂ„tt sĂ„ fort sĂ„ jag har inte ens hunnit tĂ€nkt blogg. Behövs sĂ„na hĂ€r veckor ocksĂ„ 😉 Kort Ă€r den ocksĂ„, tar helg imorgon redan ih. Har inte gjort annat Ă€n och renovera, behövdes mĂ„las nĂ„gra gĂ„nger pĂ„ vissa stĂ€llen men nu Ă€r hela lĂ€genheten vit 👏

Dennis hĂ„ller pĂ„ med öppningen till köket, idag kom vĂ„ra kökshandtag ocksĂ„ vilket kommer göra stor skillnad! 😍 LĂ€ngtar sjĂ€lv att fĂ„ se före/efter bilderna. De Ă€r inga stora projekt men mot visningasbilderna som mamma duktigt sparat sĂ„ tror jag pĂ„ bra resultat 👍 HĂ„ll ut.

I helgen blir de en paus för min del, en roadtrip mĂ„ste jag ju fĂ„ denna "sommar" som valde att ta slut innan😌 Men vi Ă€r beredda pĂ„ alla vĂ€der. Ska nĂ€mligen till Göteborg med beccis âœŒïžđŸ˜š Hennes födelsedagspresent frĂ„n mig, inte Göteborg dĂ„ utan Liseberg!! Ska bli sĂ„ jĂ€drans roligt, mysigt, skönt, och spĂ€nnande dĂ„ jag knappt sĂ€tt Göteborg. Bor i Varberg gör vi ocksĂ„ sĂ„ tar tvĂ„ stĂ€der i en smĂ€ll â˜ș Avslutar pĂ„ topp med Ullared, de va den lönen men seen börjar sparandet. Hoppas denna dag gĂ„r fort - Pusss💛

Bjuder pĂ„ en gammal bild som verkligen fĂ„r mig att vilja fĂ€rga hĂ„ret. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela