HELG HELG HELG

Publicerad 2014-08-22 15:51:06 i Allmänt,

Trumvirvel för fredagen 🌸 De känns härligt att sluta om ca 15 min. De känns härligt att va ledig hela helgen minns inte hur är att jobba helg längre och de känns extra härligt att jag bara ska vara! Vet iallafall att innan helgen är slut då ska vardagsrummet vara klart och en soffa ska stå på plats 😉 Även vår fina vita pärla är kanske såld..

Är grymt taggad på livet 🙏 Somsagt september bjuder på så mycket och redan nästa helg blir de en roadtrip ihi. Fick även sjukt bra svar från min framtida PT så snart är gymmet min bästavän, förmodligen en längre tid denna gång 😄 Jobbet tar också en ny riktigt och flytten har ni väl inte glömt hehe? 

Med de säger jag trevlig helg vänner💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela