BUSINESS

Publicerad 2014-08-11 16:18:28 i Allmänt,

Vilken tung morgon de va imorse, vi har ju kommit hem så jädrans sent på söndagar nu för tiden så man får ju ingen vilostund alls 😅 Huvudvärken va inte heller att leka med, äckligt väder ☔️ De kändes iallafall att de va måndag.

Trodde jag skulle tyckte mindre om jobbet idag bara för att Malin inte var här.. Men tvärtom haha gällande jobbet alltså för dagen har gått ännu snabbare och jag har känt mig som en riktig arbetare som har en betydelse?! Känns inte som ett sommarjobb längre och nu har är ansvaret helt plötsligt mitt men de va kul så länge de varade nu är de nya ordentliga tag och jag gillar de. Rutiner och lärdom så man kan växa 👏😚

Stängde precis ner och ska nu hem och få lite mat i magen innan vi åker och äntligen börjar måla 👍 blev helt plötsligt grymt taggad på denna vecka -pusss💗



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela