BROMMA

Publicerad 2014-08-21 10:57:03 i Allmänt,

Wiho redan torsdag, längtar så tills de blir fredag imorgon 🌸👏 Äntligen en helg hemma utan måste om man får säga så. Självklart har vi massor att göra men jag får vakna upp i min egna säng och ska äta en god middag med min man bara för att. Borta bra men hemma bäst. Lillebror kommer ju upp också ska nog sätta honom i arbete 😉

Igår va en bra dag både på jobbet och hemma. Dennis mådde inte prima så han sov till och med när jag kom hem. Yes tänkte jag så blev de en kväll i sängen (har tvn i sovrummet) med smågodis och idol 👍 Mysigt. 

Så idag finns inga ursäkter än renovering men nu börjar de ju faktiskt likna något så känns grymt ✌️ Ha en bra dag så hörs vi till helgen - puss💗

Syns inte så jädrans bra på bild men här har sovrummet blivi vitt. Får se om garderoberna blir kvar där eller inte dom fick vi av ägaren. Sakta men säkert kommer vi framåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela