AUTUM SEPTEMBER WEHEARTIT

Publicerad 2014-08-13 13:22:17 i AllmÀnt,

Hello. 🙋

Lite tankar och funderingar de senaste dagarna, eller lĂ„t sĂ€ga "dag-drömmar". Sommaren Ă€r sĂ„ gott som över och som Ă€lskare av alla Ă„rstider sĂ„ kĂ€nns de alltid extra hĂ€rligt med hösten efter. Ni vet allt som hör till de mörka đŸ‚đŸŒŸ Jag kan inte heller undgĂ„ omstarten som dyker upp i mitt huvud, som alltid..

Men nu Ă€r de pĂ„ riktigt haha.. no shit? Nej men efter en sommar som har varit bra de sĂ€ger jag inte, men som har haft allt utom rutiner och ordning sĂ„ börjar de kĂ€nnas ordentligt i omstarttĂ€nket. Vill kĂ€nna mig ren och frĂ€sch, ha vĂ„rat hem, göra de saker jag vill och inte behöva titta pĂ„ kontot. Men en guldstjĂ€rna till mig som Ă€ndĂ„ har haft en bra sommar utan riktiga löner ⭐ Men ljuger om jag sĂ€ger att de inte har vart begrĂ€nsat.

Pengar Ă€r mycket. Nu lĂ€ngtar jag till september dĂ„ jag Ă€r pĂ„ banan igen. Lagom till hösten 👍 Vill hitta/göra klart vĂ„rat hem sĂ„ att man kan fĂ„ inreda och njuta, kĂ€nner mig Ă€cklig med saker överallt. Vill börja trĂ€na med en PT (Ă„terkommer till de), fĂ€rga hĂ„ret, köpa nya höstklĂ€der.. ni vet kĂ€nna sig allmĂ€n. LĂ€ngtar tills jag sitter dĂ€r i vĂ„r nya soffa, ren frĂ€sch trĂ€nad och nöjd igen. 

Rörigt inlĂ€gg men lite av de som gĂ„r runt i huvudet. Materiella ting men de behövs de ocksĂ„. September du Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommen 💛


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela