WE CAN NEVER MAKE IT STOP

Publicerad 2014-04-02 21:02:05 i Allmänt,

Redan halva veckan gjord och de känns ju fantastiskt! Hade en ännu bättre dag idag som första riktiga arbetsdag :] Grymt härliga kollegor speciellt "gubbarna". Skönt att slippa tjejer också ibland haha. Nej tror de här kommer bli bra trivs redan. Lätt som ny kanske men jag gillar min positivitet!

Väl hemma sen så blev de hemmasysslor som mat, städ osv sen blev de fotboll & donken med Linnsan :-) Härligt med lite vardag. De känns verkligen som att saker går och rätt håll nu 🙏 Ett kliv framåt och jag gillar de. Nu ska jag kolla ett one tree hill avsnitt innan jag stänger mina gröna. Somsagt kl ringer 04.45 imorgon - Pusss💙

Godnatt sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela