THERE IS NO PLACE LIKE HOME.

Publicerad 2014-04-10 07:42:01 i Allmänt,

Godmorgon ☀️

Äntligen, efter regn kommer solsken! Efter tre dagar med bara regn så va de inte alls svårt att gå upp innan tuppen idag :] Tvättstuga som gäller för blev inte klar i helgen.. Passar dock perfekt eftersom jag skrev en timmes pw idag så väntar bara på första maskin sen så.

Igår kväll va jag, baby & mamma på en visning 🙊 ih tänker eller kan inte säga så mycket mer nu mer än att jag gillade de skarpt och vill hoppas för mycket! Får se vad som händer har ju inte bråttom eller hur ;-) Men roligt är de att kolla. Blir även en visning på söndag. Man ska inte säga för mycket så nu har jag delat med mig lite iallafall fall. Nu ska jag byta om sen röra på fläsket! Eftermiddag idag så kommer hem sent - pussss🌸



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela