IT'S A CLIMB

Publicerad 2014-04-22 11:59:08 i Allmänt,

Hade en otroligt underbar dag igår ☀️

Solen sken som bara den, inga moln på himlen och vi va lediga. Fångade dagen direkt efter en mysig frulle med baby, framför nyhetsmorgon såklart :] Åkte sen till Kolsva med honom och Jonas. Mötte upp becca och resten där och gjorde de mesta man kan göra på landet. Vi fiskade, fikade, badade (becca klev i halvt) busade med isse, solade, pojkarna sköt luftgevär, spelade fotboll och bara njöt av att kunna vara ute. Älskar Kolsva under sommartiden. Fler sådana dagar tack<3

Hade också trevligt i söndags hos Svea. Kul och träffa alla som va så länge sen :) Avslutade även kvällen här ute i solen med becca, mat och glass. Mysigt.

Nu är de andra bullar, sitter ute på balkongen (i solen såklart) och äter mina meloner och dricker min andra shaker med vatten. Ska nämligen göra en detox på kroppen i en vecka. Just för att rensa kroppen på all skit som finns och för att minska något kilo. Då kanske hjärnan vill fortsätta efter, hoppas självklart på de 👏  Kommer dela med mig om hur de känns och slutar. Just nu går de kanon. Är mätt av allt vatten. Idag är det bara frukt & 10 glas vatten som gäller. Ikväll jobbar jag eftermiddag - hoppas ni är ute och njuter pussss💗

Se hur söt hon blev i klänningen jag gav:)

Älskar melon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela