GRÖNT ÄR SKÖNT

Publicerad 2014-04-23 11:07:16 i Allmänt,

Hittat mitt nya bloggställe, balkongen 💕

Och eftersom jag har blivit nya väderkvinnan här i bloggen så, inte ett moln idag och strålande sol fortfarande ☀️ Livet! Hoppas på lika fint nästa vecka för då kan vi snacka kort vecka med endast tre dagars jobb👏 läckert. 

Idag gick jag upp med baby eller okej han bar mig till soffan men efter lite gos va jag pigg och redo för tandis. Gick snabbt och smidigt! Billigare än väntat och ingen bedövning här inte 😉 Hoppas jag lärt mig en läxa dock. Men skyller på dåliga tänder eller gener...

Nu ska jag njuta av mitt vatten.. äta en morot och kanske ta en kopp kaffe inann de är dax för jobb. Fick äta en potatis idag sen är de bara grönsaker som gäller. Älskar när onsdagarna är över, men snart så. Puss så länge 🌸

Jag älskar oss. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela