GLADA TANKAR GÖR DIG VACKRARE.

Publicerad 2014-04-09 15:12:24 i Allmänt,

Tänk vad lite skrivande kan göra 🌸

Kände direkt efter allt jag skrev i går hur de "hjälpte". Bara de att sluta se för långt fram och att känna hur träning ska bli till något kul låter rätt simpelt när man läser vad jag sagt så är redan på gång i tanken. Och! Ha inte bråttom, tänk positivist. Jag har verkligen ingenting att klaga på! Om man får säga såhär så har jag allt man blir rik av. De finns saker man alltid stör sig på men de är mänskligt och ta tag i en sak i taget. Så imorgon bitti ska jag gå en timme :] Köpte även hem vindruvor igår så de finns när något annat lockar. Varit duktig i veckan iallafall. Så vill man ändra något ja gör det då.

Sitter här och ler nöjd. Tror de har med denna toppen dag att göra med så varför klaga ens somsagt 👍 Hoppas dagen fortsätter i detta humör. Kan iallafall säga stolt att jag har tagit traverskortet idag, yes yes. De va riktigt givande och gav en annan inblick i det vi faktiskt gör. Både negativt och positivt. 

Nu ska jag snart möta upp gulliga Linnsan på en fika och ikväll hoppas jag lite till. Håller två tummar idag nämligen, återkommer - pusss, love💕


Pt-Fia gör det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela