ENERGI

Publicerad 2014-04-15 16:32:13 i Allmänt,

Vilket underbart humör, hela dagen lång 🌸

Kan först och främst säga grattis i efterskott till min äldsta och fina vän Ida som bjöd på kalas igår, riktigt mysigt💕 I love you.

Idag flög jag upp 05 inte alls för pigg men de tog bara två timmar sen startade en sjukt rolig dag på jobbet igång. Igen. Har inte skrattat såhär på länge iallafall inte konstat varje dag ;-) Va lite nego när jobbet skulle börja vem och vart man skulle hamna men jag är så otroligt nöjd 👏  vilket gäng. Och bara grabbar är jag med nu. Jag och klang kommer göra den här sommaren grymt ihop, förhoppningsvis. Nej jag trivs. Som en storebror man aldrig haft haha.

Aja nog tjatat om jobb men de är ju tyvärr de veckorna består av :] Dock kort vecka denna gång och de känns gött! Stockholm väntar i helgen och nästa vecka ska jag testa på detox. Återkommer om de så de finns lite annat att prata om också! Nu ska jag plocka här hemma, göra matlåda och sen ta en dusch innan tv soffan, tjoho full av energi 💕 pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela